Cleeeean

Efter man har haft förfest med tjejerna, fest, sängfösare och övernattningsgäster var lägeheten verkligen inte vacker. Fyfan, fastnade i golvet vart jag än gick!! Spela fotboll i en etta på fyllan var väl inte de bästa kanske, konstigt att inget gick sönder. Dock så plockade guysen ner spegeln, åh då var de ju fritt fram!

Nu är allt städat, varenda litet hörn, har bäddat rent sängen och tvättat. Klappar mig själv på axeln (jag vet, jävla mupp). Annars då? Jo jag har sömnbrist som vanligt efter helgen, men de är det värt!

Jag sitter just nu med ett förväntansfullt pirr i hela magen, för imorrn drar jag och My till LOONDOON! Vi ska shoppa som galningaaaarrr. Bara sånt jag egentligen inte behöver <3

Snart kommer My och Carrobarro hit och söndagsmyser med mig! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0