Snövit

Mitt fina hårband från Forever21!



Snart kommer Emelie in och myser med mig. Försöker få tag på Sara, men hon ska tydligen vara så himla upptagen så att hon inte ens kan ladda telefonen när jag försöker ringaaaa. Kanske drar över till henne ikväll om kvinnan kan svara. Fast jag har egen nyckel, så jag kan gå dit även om hon inte är hemma förståååås!

Är förövrigt helt jävla öm i ryggen efter en halvtimmes massage alá systrarna Nordén. Hade mysfredag hemma hos Sara med Kristina. Jag gick igenom ösregnet för att jag skulle få tacos, som jag hade varit sjukligt sugen på hela dagen, lycklig tjeeeej!

Nu ska jag fortsätta med min snövita helg. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0