09 feb

Nytt år, nya möjligheter och ny blogg.

Jämnade den gamla med marken. Ganska befriande måste jag säga.
Var nästan påväg att ta bort Facebook där ett tag också. Skulle vara skönt, de blir lätt lite opersonligt där tycker jag. Undrar om Facebook kommer följa med en i hela ens liv? Usch, hemska tanke.
Min mamma ville uppfinna ett virus som skulle förstöra FB, lycka till mor. Jag tror tyvärr vi får dras med skiten ett bra tag till...

Hade lagt ett tyst litet nyårslöfte. Lämna något visst i 2010, de gick sådär.
Man ska inte ha nyårslöften. Jag tror inte på sådant egentligen. Vill man något tillräckligt mycket och vet att man får det, så har man inte styrkan och viljan att göra som man tänkt från början. That's that.

Mitt beroende av "Criminal minds" börjar störa min nattsömn. Inte bra att se styckmord och psykopater på tv varje natt innan läggdags har jag märkt. Inte när man har den livliga fantasin som jag har iallafall.

God natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0