16 feb

Ligger och kollar på Wera Wang's hemsida. Råkade (!) halka in på bröllopsklänningarna, hur underbart skulle det inte vara att få gifta sig i en av hennes klänningar. Lovely, vilken dröm.



Nu ska jag sova. Är dödstrött efter träningen och imorrn är det träning igen. Jag hoppas på att de går bättre då, jag tappade humöret lite idag. Ska skärpa till mig!
Det ser ut att kunna bli bakdag med Emma och Frida imorrn, vi får se. Kanske ska ta och inviga mitt kök när det gäller bakning. Jag har inte behövt bakat under tiden jag bott här, min söta mormor bakar kakor åt mig hela tiden!

Måste säga grattis till pappi och hans nya jobb! Han var superglad, då blir jag också superglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0