18 feb

Jag har idag verkligen insett hur dålig jag är på att ta komplimanger.
Stod i kassan på jobbet idag när en blond liten fjortistjej bara uppmärksammar att jag har fina örhängen. Jag vet inte vad jag ska säga. "Öhhm tack", var de jag fick fram. För att sedan bli tyst ett tag, sen får jag fram att jag köpt dom utomlands.
Varpå hon påpekar hur populärt det är med sådana örhängen just nu. "Intresseklubben antecknar", tänkte jag. Samtidigt som jag fick fram ett "Jaha ja" med ett säkert ganska tillgjort leende. Men hon var söt som var så rättfram. Det är bara jag som har aningens lite problem att ta åt mig. De är något jag borde bli bättre på. Har bara inte insett vart mitt problem ligger än.

Nej nu ska jag bädda ner mig i Saras soffa, äta chips och njuta av att de är fredag och att det är lördag imorrn. Vilket betyder lite jobb och sen utgång på kvällen. Inflyttningsfest hos Christine!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0