18 feb

Var nere på stan nyss och gjorde av med pengar, igen. De är då fan att jag inte ska kunna hålla i peningarna mina. Men jag känner mig så rik typ hela tiden och får något slags storhetsvansinne när jag handlar. Jag kunde verkligen inte bestämma mig om två toppar. Vilken var snyggaste? Jag vet inte, omöjligt att bestämma. Inte hade jag någon som kunde hjälpa mig bestämma det heller, så då fick det bli båda. Alltså jag har problem, jag erkänner det.

Jag börjar jobba vid ett idag, pretty nice. Ska blinka lite extra med mina stora blå. Jag ska nämligen be om ledigt lite i vecka 9. Då vankas det skidåkning i Sälen. Att bero på de, så ska jag köpa skidor också. Fan.

Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0