22 feb

Det är en egoisternas värld vi lever i sorgligt nog. Tänk om alla brydde sig aningens lite mer om andra än att bara tänka på dig själv hela tiden. Vad härligt de skulle vara. Jag blir bara så trött ibland, plus att jag har feta PMSen just nu, vilket gör mig väldigt grinig.

Jag hade första parkett förut, brandbilar och ambulanser samlades vid lägenhetshuset mittemot. Dock var det inget allvarligt verkade det som. Eller rättare sagt, det verkade inte vara någon fara överhuvudtaget. Men klart jag blev nyfiken och lite skrämd, när man ser blåljusen fladdra.

Jag börjar bli sugen på en till tatuering. Men fan den på foten gjorde så jäkla ont, fast den är pytteliten, haha! Har till och med ett litet hack i den bara för att jag röck till, men det är ett roligt minne!


Dansk/turken som håller mina händer blev som besatt av mig och kallade mig hans ängel, hahaha. De var inte riktigt meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0