Freaky friday

Bloggade från telefonen inatt. Men jag somnade och de raderades. Likaså bra, jag hade en del felstavningar för att jag råka somna till mitt i ungefär 3 ggr!

Igår bokade jag och Sara resa till Alanya, Turkiet! De ska bli så himla kul och skönt. Var i Alanya för två år sen med sötSofie, vi hade det så himla bra där, I fell inlove with that place! Plus att de är himla billigt att åka dit just nu. Så nu sitter jag och längtar både till London, dit jag ska med My och sen blir det Alanya med Sara. Awesooome. Hoppas på att Frida och Christine också följer med till Turkiet, de vore himla kul!

Snart ska jag ner till Needle and skin Tattoo. Ska fylla i min tatuering lite mer, Skööön-t. Sen vankas det jobb heeelaa helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0