Girls kick balls

Kuuuuul att enda träningen man är med på den här veckan kör vi 70/20. (Springa 70 sek snabbt, vila 20 sek, ggr 7x2!) Ville bara gråta. Jag har fan ingeeeeen kondtion kvar, plus att ljumskfan spökar, likaså motivationen... Vet inte vad som spökar mest.... Får se vad som händer framöver.
Men visst fick jag springa av mig lite lite grann. Behövdes ändå, tror jag. Eller fan, jag mår bra ändå, bättre nästan.

Trött och grinig efter 10 arbetsdagar i rad. Helt slut. Ska sova länge imorrn, sen kommer Emelie hit. Så ska jag laga mat till kvinnan och handla alkohol till helgens festligheter! De lutar åt Örebro på lördag, när vädret inte är så bra för tältning vid sommarstuga. Imorrn blir de nog Harrys.

Peeeace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0