Sinnesslö?

Jag vet inte vad man ska kalla Saras och mina konversationer, tjejsnack som borde censureras. Skulle de vara en talkshow hade det aldrig fått sändas de är en sak som är säker. Så brutalt, verbalt, genombeskrivande skulle få vem som helst att få hettade kinder.

Kom hem från jobbet och sov en timme. Fattar inte varför jag var så trött, men de var jag tydligen. Sen hängde jag med Sara i Stadsparken resten av kvällen, hann även med en liten cykelutflykt över hela staden. Det är så skönt att cykla i detta underbara väder. Jag är en äkta cyklist (Trodde förövrigt fram till cirka 8 års att ålder att cyklister var män i svarta kostymer med portföljer som cyklade omkring). Nej, jag är inte sinnesslö. Men visst de kan ifrågasättas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0