There's no way I'm turning back

Det gick så långt att jag tog på mig löparkläderna, stod i hallen och till och med gick ut genom dörren innan jag ångrade mig. Jag vill inte ut och röra på mig, inte ikväll. Jag vill sitta nerbäddad i soffan, med en skål med popcorn och bara mysa. De är vad jag vill göra den här fredagen.
För den här fredagen för mig, känns som en helt vanlig måndag eller torsdag. Pågrund av rubbad dygnsrytm mm. Helt fel är det i mitt lilla huvud. Vafan, folk dricker hela veckorna, då kan man sitta hemma fredag.
Jag har någon slags egen mini-detox. Behöver avgifta mig, ha en vit helg. Senast de hände var väl i mars någongång? Jag har gått nonstop på repeat i 4 månader. Dags att stanna upp och bryta lite mönster, med start ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0