Dom är inte som du

Är man kramig så kan man inte bota det med kramar. Då vill man bara ha ännu mer kramar. Nej aväjning är de bästa. Jag börjar.... nu.

Min bikini kom idag och den satt (såklart) som en smäck. Sara tror att jag säkert kommer beställa fler bikinisar innan vi åker. Känns som hon känner mig ganska bra, ja. De är sju veckor kvar och jag är inte den som är den, för att citera den senast nämda kvinnan.

Malle rövade bort mig på lunchen idag. Vi hade en möcket mysig och givande lunch på C&L, dock så behövs de mer är en timme för att uppdatera de som hänt de senaste månaderna... För så länge sen var det vi sågs. Meeen vi ska väl kunna klämma in en date igen, inte om tre månader alltså utan inom den närmsta månaden kanske?

Efter jobbet hämtade Emelie upp mig och så drog vi till Sara som klippte systra mi. Efter de burnade vi till Specce, jag och Sara behövde toapapper mm. Lite kul, pappa har precis satt på sportluftfilter på Omegan (slöaste bilen ever). Men nu låter den som att den ska gå fort iallafall. Haha.

Jag var så trött på jobbet idag att jag inte riktigt visste vad jag höll på med ibland. Därför ska jag nu snart gå och sussa. Har jobbat tre av tio arbetsdagar nu, sen är det ledighet i tre hela dagar!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0