Fuck this day

Cyklar till jobbet. Övertrött.
Börjar dagen med att glida omkring på lagret på vår fina varuvagn. Fortsätter med att öppna butiken, de är ganska lugnt på förmiddagen. På lunchen kommer mor och syster förbi och gör mig sällskap i personalrummet, där börjar dagen spåra... Emelie berättar om en gammal gubbe som kommit in på hennes jobb och varit irriterad över en sak. Jag garvar så jag håller på  att dö. Jag klagar på endel som vill reklamera skor för att de skaver lite på ena foten. Vi garvar åt de också..

Sen får jag se "vår" lilla ekorre, som antagligen springer omkring och äter av våra sopor. Av någon anledning blir han rädd och springer rätt in i skogen. Då ser jag att hans ena framben är helt lamt och liksom bara "hänger med" när han springer. De såg så jäkla kul ut, hahaha..

Efter lunchen skulle jag sälja en hjälm till en kund. Ska räcka kunden hjälmen och FASTNAR med fingret i ett hål i hjälmen!! Jag får panik, istället för att långsamt dra ut fingret på samma sätt jag fick in det så rycker jag panikartat utan att få ut det. Samlar kraft och rycker till en sista gång, hjälper kunden klart. Men känner att fingret är väldigt varmt. Tittar ner och ser att jag har fan slitit av halva jäkla knogen på pekfingret! LYCKAT. Haha, men så jäkla komiskt. Kommer genast och tänka på min pappa, han gör alltid såna konstiga saker när han skadar sig och de händer ganska ofta. Jag liknar honom! No doubt!

Trots skador och mindre intelligenta människor så har jag haft en riktigt rolig dag idag. Jag har varit glad och på bristningsgränsen till garv hela tiden. Konstigt.

Nu ska jag kasta mig i säng. Såååå jäkla sköööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0