I'm on the right track

Det blev verkligen en heldag på Liseberg. Vi kom när dom öppna och blev utmotade när de stängde. Full fart hela jäkla dagen, som avslutades med att jag motvilligt åkte Atmosfear. De kan vara de härligaste jag gjort efter att ha kommit över dödsångesten jag kände innan.

Annars åkte vi väl de mesta som fanns där. Blev dyngsur när vi åkte Flumride, för jag fick såklart sitta längst fram och fick hela jäkla svallvågen över mig... Haha. Fint som snus.

Vi kom hem kl 4 inatt, jag duschade och kastade mig direkt i sängen. För fuck vad trött jag var/är! Tog pappas bil in till stan vid kvart i elva. Jag och Frida hade nämligen tatueringstid bokad på Needle and Skin Tattoo vid halv 12. (Bra att jag kom utvilad som de stod på skötselråden, som jag inte läste igenom...) Så nu är jag nytatuerad också. Jag blev sååå nöjd. De kanske kommer ut en liten fin bil någon dag.

Dags att hoppa in i duschen, ikväll blir de rosévin på Fridas balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0