long time, no see

Guuuud så trött jag är! Jag har inte sovit hemma i min egna säng på 3 nätter! Jag har knappt inte varit hemma på fyra dygn, om man inte räknar en timmes mellanlandingen igår. Känns som om jag varit överallt och ingenstans, allt på samma gång.

Sammanfattar med lite bilder.

På tåget upp i fredags. Sara och jag uttråkade och spända på sammagång.


Fördricka på hotellrummet på lördagen med Chris och Frida! Jag blev sämst på bild, därav minen.


Summerburst var fett! David Guetta var bäst, men här är en bild från Avicii.


Pizza, cheeseballs och Charlies Änglar-mys med Frida på söndagkvällen.


Idag blev det Djulöhäng med Systeryster och Sara, mfl.



Sen bar det av hem till Vingåker, där det bjöds på grillat. Mummaaaa.


Efter det så blev det fotbollstittande på IP innan jag for in till stan igen. Åt pizza med Sara på Maestro, och nu sitter jag här med matkoma och sömnbrist som bör botas och det kvickt.

Imorrn efter arbetet bär det av till Stockholm igen, där Sverige-Finland spelar. Åker med jobbet, vi har fått asbra platser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0