2 mars

Kollade precis på ett halvt avsnitt av Big Brother, innan jag bestämde mig för att det var inte värt min tid så jag stängde av.
Alltså gud vilka irriterande människor. Dom har verkligen samlat ihop de personligeheter som jag väldigt lätt irriterar mig på.
Drama-queens (både manliga och kvinnliga) som gör allting större och värre än vad det är.
Är det verkligen nödvändigt kan jag undra? Bara för att få sätta sin prägel på en situation eller bara för att få det att låta som att de har rätt när dom egentligen har så jävla fel. Lindar in sig i konversationen, så att dom glömmer bort vad själva diskussionen handlade om från början.

Knäppa människor finns det gott om utanför BB-huset. Det räcker för mig.

Så en sak är säker. Det är ingen risk att jag blir beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0