1 mars

Dunkar musik och skriver packlista. Jag gillar listor, det förenklar hela packandet. Bara att bocka av, behöver inte komma ihåg och behöver inte tänka i onödan.

På torsdag gör vi sälen osäkert. Jag har åkt skidor en enda gång i mitt liv, i Spökbacken, så det blir säkert spännande. Framför allt underhållande för Emma och Frida... I live to entertain.

Åt lunch på Sushicorner med Sara förut. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Sushi, jag menar det är rå fisk. Får för mig att rå mat kan göra en sjuk. Min pinn-teknik var väl inte min bästa heller. Om japanerna såg den skulle dom väl gråta. Lyckades skvätta soja över hela bordet....

Efter lunchen blev det lite fika på Hembagarns också. Vi gick all in kan man säga.


Packa, packar, packad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0