14 mars

Påväg till träningen fick jag ett kvitto på mitt tydligt nedsatta mörkerseénde. Med Emelie på pakethållaren trampade jag på väldigt bra, lite halvstressad var jag såklart också. Flög över övergångsställen och tittade väl inte så noga. Vi var nästan framme vid hallen, då helt plötsligt dyker det upp en tant med en hund precis framför oss.
Åh, jäklar vilken tur att hon hade sett mig. Hon slet tag i hundens koppel samtidigt som hon hoppade undan. För där kom jag i full fart. Såg inte kärringen förrän vi var förbi. Men Emelie gjorde.

Nu ligger flickebarnet och snarkar så fint i sängen.

Imorrn är jag ledig, helt jätteledig. Då blir det date med Sara. Kanske bränna pengar jag inte har..? Låter bra de.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0