Är det de här du kallar kärlek?

Nu ska jag somna och drömma våta drömmar om sådana där manliga män som inte finns i verkligheten egentligen. Som är för bra för att vara sanna, jag är kär i Vin Diesel och Paul Walker. Om jag skulle få välja, så skulle jag inte kunna välja. Nej, OMÖJLIGT. Jag skulle helt enkelt få ta båda.

Fattar inte att det var fler tjejer som tittade, det var 95% killar i salongen!

Imorrn ska jag jobba, sen ska jag dricka alkohol (bra mot halsont har jag hört) med fina flickor någonstans i Sverige. Så ska jag hämta ut mitt paket från Nelly också!!! Oh happie day!

Jag är helt uppskruvad av alla actionscener, hur ska jag kunna somna är frågan? Skulle vid närmare eftertanke kanske inte druckit upp den där en-liters Coca colan. Det hade med säkerhet gått lättare då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0