Count your blessings

Pmsen är ett faktum.

Här är lite tecken jag lagt extra märke till.
  • Började böla när jag såg en liten flicka på youtube sjunga och spela "Born this way". Jag vet, tragiskt!
  • Jag har ätit 2 påsar Cheezeballs på 4 dagar. Vilket ger mig lite ångestkänslor.
  • Konstant sötsug!
  • Skulle prata med min syster i telefon, hon orkade dock inte med mina humörsvängningar och lämna över telefonen till mamma. (Som genast satte rätt diagnos på mig).
  • Mina bröst spänner och känns helt plötsligt som de är DUBBELT så stora. (Vilket också bara kan vara önsketänkande).
  • Magen putar ut mer än vanligt.
  • Kan helt plötsligt få lust att peka finger åt världen samtidigt som jag skriker rätt ut?

Dags för skönhetssömnen, så jag håller mig vacker och orkar handla MASSOR imorrn. Sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0