Lilla lördagen

Vakna halv 6 med magknip, inser då att de kanske inte är så bra att smälla i sig mer än en halv 230 g Marabou mjölkchokladkaka, när man är laktosintolerant!! Borde kunnat förutspått den kanske. Frös gjorde jag också, så tappade upp ett hett bad låg där en halvtimme för att sen däcka i soffan. Vakna upp vid 10 utvilad. Så härligt.

Nu ska jag snart ner på stan, svarta ballerina behöver inhandlas. Jag gillar egentligen inte ballerina, får alltid skoskav av skiten. Men nu behöver jag verkligen ett par...

Ska träffa Sara och fira med en Sushilunch att det är löning, ska även försöka hinna med att träffa Frida innan jag drar iväg till Norrköping där Emma väntar. Kvinnan är ledig onsdag och torsdag, klart man måste passa på! Får se om det kanske blir lite afterwork också. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0