Happy times

Fredagskvällen spenderades ute i Vingåker. Mycket trevligt, grillning och kubb (som vi team Sara, Sara, Jossan regera i). Vid tolv taget bar det av in till stan igen, skjutsade också in Sara och John. Innan vi släppte av John hade han tänkt till, om han skulle börja sno bilar skulle han vilja ha mig som kompanjon. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte dock. Men jag gör det.

Jobbade lördagen till 15, sen bar det av hem fort som tusan. Gjorde iordning mig och bikade hem till Frida med cykelkorgen full med alkohol. Dit kom även Sara och Britta. Jag hade en mycket rolig kväll!! Men jag måste börja skärpa till mig snart... eller? Nä.

Idag har jag hängt med Frida, svängde förbi Coop och handlade två Cola, cheeseballz och chips innan jag knallade hem till henne. Bra bakismedicin.

Fredag





Lördag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0