I just wanna make you sweat

Trött, trött, TRÖTT!

Men jag har haft en väldigt bra helg. OCh nu ser jag med spänning fram emot nästa! Ska bara ha lite vardag i mellan.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Har tränat första träningen på en och en halv vecka ikväll. De gick himla bra faktiskt. Men fuck min kropp värker, rätt åt mig egentligen. Jag behövde träna, mina lår blir tunna som spagetti när jag fuskar. (Jag är ju egentligen van att träna minst 3 ggr i veckan). Gillar inte att känna mig otränad.

Jag har en tvätttid att se fram emot imorrn. Jippie. Sen bär det av mot Vingåker. Ska hälsa på mormor, Carroo och la familia. Sen att de ska bli toppen väder skadar ju inte alls!! Wiiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0