Rolling in the deep

Har handlat mat för 1000 kr idag! Samtidigt så svor jag att nu ska jag minsann inte äta ute något mer. JAG SKA VARA DUKTIG OCH LAGA MIN MAT HEMMA! Det höll det i sisådär 20 minuter, tills Sara börja smsa om att hon skulle käka Sushi till lunch. Damn you women! Tog med mamma dit, hon hade aldrig ätit Sushi, så hon smakade en bit av mig. Och gillade det! Tänk att kunna vända hennes bestämda attityd; äter man Sushi så är det bäst att avmaska sig efteråt, för att fisken är rå. Nej nu är nog mamma lika fast som jag, hehehe!

Men dock så ska jag laga mat idag ändå! Antingen grekiska färsspett, hemmagjord pizza eller fläskfilé... Har inte bestämt mig än...

Ikväll ska jag och Frida ha myskväll. Ingen träning alltså, jag har lite ont i halsen, haft de sen i måndags så jag vilar istället. Inget farligt, känns bara onödigt att träna då. Förhoppningsvis kan jag spela matchen på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0