Greek geek

Eftersom jag är lite sjuk, så FÖRSÖKER jag verkligen ta det lugnt. Men det är lättare sagt än gjort när jag blir uttråkad, pratsjuk och rastlös. Har haft den där telefonen limmad vid mitt öra/hand hela dagen idag.. Förlåt alla jag har terroriserat..

Passat på att tvätta har jag gjort idag, lagat mat har jag också tagit mig tid för. Grekiska färsspett, med tsatsiki och sallad. Mumsigt värre. Jag kanske borde utnyttja min matkoma och slummra in lite fint en stund. Försöker få hit Sara så hon kan äta lite av maten som blev kvar! Jag lagar ju fan mat till 20 man, när det bara är jag som ska äta!. Vad ska det vara bra för egentligen?

Ikväll ska jag en sväng till Frida igen, beställa lite hotell och så! Jag ska nämligen hänga med henne och Christine på Summerburst den 4 juni är det tänkt. Bestämde mig för det igårkväll! Ska köpa biljett så fort min chef hör av sig och säger att jag får ledigt! :>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0