Hej dålig karaktär!

Jag och Sofie skulle gå nyktra på Statt, så blev de inte. Eller vi var nyktra när vi kom dit, men sen efter två redbull vodka, en drink, två shot och en cider var vi inte så värst nyktra längre. Haha. Men kul hade vi! Kommer inte ens ihåg senast jag hade kul på Statt. De var sköna människor där och såklart blev det efterfest och övernattningsgäster i min lägenhet. Jag somna visst på toan, Sofie kom och väckte mig och sen hände endel andra incidenter här hemma, hahaha. Sjukt roligt! Har lite minnesluckor, men de kan ju å andra sidan vara ganska skönt. Jag tackar min dåliga karaktär för att den gav med sig och lät mig ha så kul igår!

Så nu sitter jag här medans lagkamraterna har första träningen, ibland måste man ju prioritera. Just nu är jag alldeles för bakis för att ens tänka tanken att röra en boll. Lite mycket Vodka på efterfesten. Ska nog smaska i mig av kycklingpajen som Sofie lagade idag, medans vi andra inte orkade röra oss en meter...


Kaos i lägenheten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0