Hey again

Det är inte okej att börja hyperventilera och kallsvettas när man plötsligt kommer på att jag faktiskt fyller 22 år om två och en halv månad. Jag menar de är ju inte jättegammalt. Vet inte varför jag känner mig så stressad, jag har ett jobb, jag har massa goa vänner, jag har planer, jag har en familj, jag kan göra allt jag vill egentligen. Varför denna ångest? De är bra konstigt hur man fungerar ibland.

Drack gammal mjölk nyss, kände dock inte av något förrän jag kom på att det var Emelie som öppnade den förra helgen när hon sov här.... Mummmaa.

Nu ska jag sova på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är precis likadan. Jag har världens ångest över att bli 22 bara för att det känns som att man inte hunnit göra någonting. Så jag håller med dig, det är bra konstigt hur man fungerar ibland. Man har ju allt som räknas egentligen.

2011-11-08 @ 14:50:46
URL: http://emiliaajax.se
Postat av: Emilia

Förresten, borde vi inte ha gemensam 22-årsfest? ;)

2011-11-08 @ 14:51:34
URL: http://emiliaajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0