Rött är sött

Kvällen med Frida igår var himla mysig! Massa snack och diskussioner som fick mig att inse endel bra saker. Förresten vi är nog bäst på att laga mat alltså. Fläskfilé och klyftpotatis med Chilibea, vitlökssmör och fetaost!!! Åt så mycket att jag var fan mätt hela dagen idag.

Rött, rött o rött.


Blir hungrig bara av att titta på det!! Mummaa


Frida fastna på bild fast hon inte ville.


Idag har jag varit bajstrött och jobbat. Nu ikväll var jag hemma en sväng i Vingåker och gratta papi! Han fick paket och jag fick bakelse och pannkaka, eftersom jag visst inte hade ätit någon mat idag så var det extra gott. Pappa blir alltid så glad när han får paket! Så rar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0