Ace

Tolv blev halv tio, jag blev inringd vid kvart i nio och var på jobbet kvart över. Borde jag inte få en medalj eller något? De kan jag tycka. Eller så kanske jag ska börja bry mig om hur jag ser ut när jag jobbar? Äsch, jag är en sporttjej (?) då är det är ok att vara osminkad med morgonfrilla. Jajamensan!

På onsdag då ska vi i laget ÄNTLIGEN få genomgång på gymmet, fast jag redan gått där två vintrar, de var obligatoriskt. Sen kan jag köra igång och gymma. Röra på döfläsket som börjar ansamla sig på min kropp...... På söndag är första inomhusfotbollsträningen! Ser fram emot den faktiskt. Jag gillar inomhus och uppbyggnadssäsongen, är nog lite knäpp. "Ta ut sig tills man spyr"- känslan, tilltalar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0