No shoes, no shirt and I still get service

Är sådär seg just nu, orkar inte riktigt göra något egentligen. Men ska snart ta mig i kragen och smsa Emilia, de blir antagligen en liten mysfika med henne. Sen bär det av hem till Sara en stund ikväll! Bra ledig dag.

Vet inte hur många gånger jag suttit och glott på kläder som jag bara jättegärna vill ha,  både från Topshop, Nelly och Gina, faeen. Men jag har egentligen INTE pengar till sånt. Måste inse detta. Jag måste bryta mitt impulsiva shoppingberoende. Jag handlar oftast precis de jag vill ha, fast jag inte behöver det.. Men jag vill ha det, so baaaad. (Jag har ju fan problem). Eller så är jag bara som alla andra klädtokiga females,  k a n  i n t e  f å  n o g  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0