Så kan de va

Ligger i soffan under täcket, sååå himla skönt! Norrköping var himla roligt! Dock gillar jag inte själva folket i Norrköping, iallafall inte de jag har träffat på. Nu drar jag alla över en kant men... Tjejerna små bimbos. Killarna är sliskiga och jobbiga. Ingen är särskilt trevlig, och pratar de med en så är det endast av en anledning. Så nej tack.

Vi skulle ta en taxi hem till Carro, Ljura(??) på natten. Jag, som självutnämnd taxifixare, hoppar in i en taxi och säger Ljursta... Taxisnubben säger 300 kr och jag vrålar: aldrig i livet, fan vad dyrt!! I tron om att han försöker blåsa oss. Hoppar in i taxin bakom och säger Ljursta igen, dock så hör Emma mig denna gång och rättar mig. Så vi kom hem tillslut! De var lite kaos.




Var lite hungrig förut och gick förbi Hot n mix påvägen från tåget...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0