Så mycket ord, så lite innehåll

Fick ett infall när vi var påväg hem från Norpan igår, jag vill färga håret guldblont! Sådär snyggt som Lauren i The Hills. Hon är ju skitsnygg! Ringde hem och rådfråga både mamma och Emelie igårkväll. Negativt från båda hållen. (Fick även negativt svar på jobbet). Nej jag får väl ha kvar mitt mörka hår ett tag till, iallafall tills håret växt ut lite mer. Men då kommer jag väl ångra mig igen och klippa av mig skiten bara... Snälla, kan någon bara stoppa mig då och säga; Jossan du borde ha långt hår ett litet tag till iallafall. Jag har lust att köpa löshår, fake it til you make it ungefär. Men jag kommer säkert inte orka hålla på med det heller. Nej bäst att vara såhär ett tag nu, bara chilla. Jag babblar.....

Imorgon ska jag hem till Vingåker igen! Emelie hämtar mig här, sen sover jag där. Ska antagligen träna volleyboll igen också. Emelie åker till Thailand på onsdag och ska vara borta i två månader! Jag hoppas hon får de superbra!!! Är lite avundsjuk, de må jag säga. Och det är nu jag, som överbeskyddande syster, inte kommer kunna slappna av förrän jag vet att de är incheckade på hotellet i Singapore.

Nu ska jag krypa ner under mitt übersköna duntäcke.

God naaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0