All the things we were fighting to keep out

Faaaeen, sängen är alldeles FÖR skön... Och jag är alldeles för lat. Oherre, vad jag är lat! Men hade solen lyst från en klarblå himmel hade allt varit mycket lättare. Nu gör den inte det och då vill jag bara ligga kvar här under mina två täcken och mysa. Frukost på sängen har jag ätit också. Känns som de var längesen jag verkligen bara tog de lugnt en lördagsmorgon, antingen har jag jobbat eller inte varit hemma, typ. Men nu ligger jag och njuter bara. Kollar på bilder sen Barcelona, vill tillbaka. Vilket fantastiskt ställe!



What's up med alla mina drömmar? Varför dyker de upp en massa människor som är eller borde vara ute ur mitt liv där hela tiden. Låt mina drömmar vara för tusan! Vill gärna sova längre än till kl 8 på mornarna, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0