Cheers to that freakin' weekend

Ledig helg. Underbart. Min första på 4 veckor.

Igår hängde jag hos Sara och Simon, mycket trevligt. De bjöds på mat och sen blev det umgänge i soffan. Räknade ut att jag inte har lagat mat hemma sen jag gjorde pasta och bacon mitt i natten när vi kom hem från Barcelona, alltså en vecka sen! (Om man inte räknar varma mackorna jag gjorde till lunch) Vet inte riktigt vad jag äter?

Ikväll blir det röj i Örebro med My. Jag tror dock att de blir svårt att toppa vår efterfest som ägde rum tills 8 på morgonen förra gången, galet haha. Vi får se, vi får se! Ingenting är omöjligt. Det ska bli himla roligt iallafall!

Äta frulle, packa kläder och boka tåget. Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0