Morgonstund har guld i mun

Jag har klarat av en promenad såhär på morgonkvisten i det fina vädret.

Det har aldrig egentligen riktigt varit min grej att röra på sig på morgonen innan man har fått frukost i sig. Kommer ihåg alla de gånger man varit på fotbollsläger och man TVINGATS upp innan frukost för att gå en jäkla promenad... Varför?? Har jag alltid undrat, då jag varit hungrig som ett djur på mornarna, vilket gjort att jag varit grinig. Men man var tvungen, så jag har gått där varje gång och släpat fötterna efter mig, med en stark irritaion. Gick inte bättre med alla negativa tankar heller direkt, haha!

Nu imorse gick de ändå bra att gå, rensa huvudet. Att sen lite halvfrusen hoppa in i duschen var underbart skönt.

Nu blir de brakfrukost sen jobba mellan 12-18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0