That how it's suppose to be


Hängde med de här muppetsen igår kväll. Plus Isabelle och mor o far. Vi spela Bingolotto, jag vann inget. Dock så vann Emelie 100 kronor. Tror hon ska köpa 2 nya lotter, så de blir säkert Bingolotto nästa söndag också.

Sen skeda Emelie och jag i soffan och så delade vi på hennes 90 säng inatt. Mysigt värre. (Lite trångt, så jag flyttade till en egen säng sisådär halv 6 imorse). Men måste passa på att mysa med henne så mycket som möjligt innan hon drar till Thailand mm. och är borta 2 månader!!



Slängde ostbågarna och chipsen jag hade kvar hemma lite symboliskt. Sen skalade jag en morot och åt den istället. Morot är underskattat! Mamma borde vara stolt över mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0