Too much freetime

Finns de någon mer rastlös människa än mig..? Nej tror inte det. Jag är sämst på att vara ledig, MEN igår då tog jag det verkligen jättelugnt, jag är stolt över mig själv alltså. Satt tillochmed och lyssna på grannarna, de hade en massa konstiga ljud för sig. Haha. (No lifer).

Jag önskar att jag var bättre på att ta till vara på tiden. Köpa en ny almanacka kanskee. Börja planera och skriva upp de jag ska och måste göra. Yes, så får de bli. Nu ska jag till Vingåker strax, mamma ska laga lasange! Mummaa. Sen ska jag busa lite med Edvard också.

Nu kom de några hantverkare och knacka på, tacka gudarna för att jag hade byxor på mig denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0