Tröttmössa

Tittar på Outsiders. Det är en som har dinosauriefobi. Hon är mest rädd för Tyranniosaruis rex. De kan jag förstå, OM DE SKULLE FINNAS!! Det hon föreställer sig är att "Dinon" ska sticka in huvudet i vardagsrummet och så tyckte hon att de var obehagligt med så mycket skog runt deras lägenhetshus. Då de kanske helt plötsligt skulle kunna sticka upp ett dinosariehuvud bortom skogarna... Jag känner mig ovanligt normal ikväll.

Det har varit en lång arbetsdag idag, 09.00- 23.15, lagom. Men nu är allt i princip inventerat och klart. Tur att arbetskamraterna är så bra och gör att dagen inte alls känns så lång.

Imorgon ska jag tvätta... Sen kommer Emelie och Andreas in och jag har lovat att bjuda på Tacogratäng!! Och så kanske de ska motioneras lite med Frida på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0