Krossa alla fönster, slå in hans ögon

Alltså tänkte översätta VAD sms och meddelanden från de manliga könet egentligen betyder. (Som jag har upplevt de).


En lördagnatt: Vad gör du? :)
Betydelse: "Jag är kall, ensam och kåt."

En fredagnatt: Får jag bjuda på käk någon dag? :)
Betydelse: Alkoholen har tagit sin verkan och modet är högt. Men inbjudan dras tillbaka dagen efter när de inte får något svar.

En tisdagmorgon: Alright det är väll på dagarna som huset står tomt med mig i sängen annars! ;)
Betydelse: Behöver inte fylla i något här, rak och ärlig. Inga krusiduller.

En lördagkväll: Ta en lapp o ställ dig i kön. Haha, ne men ja vi får ses snart!! :)
Betydelse: Han var tyvärr inte ironisk och köer är inte min grej.

En lördagsnatt: Sluta va så arg.
Betydelse: Han är uppenbarligen konflikträdd.

En onsdageftermiddag: Går ju inte att ringa dig honeybunn. Va göröööuu?
Betydelse: Han kallar mig endast honeybunn för att inte loosa och kalla mig något annat tjejnamn. (Lite som i låten "är de lugnt om jag kallar dig baby")... Asshole!


Hoppas det ger lite klarhet och att ni har glädje av min observation.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha,KLOCKRENT! Tummen upp för detta! :D

2011-10-20 @ 00:04:42
URL: http://emiliaajax.se
Postat av: Sara

haha, bra där! jag har några på lager jag med.

2011-10-20 @ 07:56:03
URL: http://calmdowndeareset.webblogg.se/
Postat av: My

Du är bra.

2011-10-20 @ 14:59:37
URL: http://mychelito.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0