Late night nekorbtraeh blues

Lagfest imorgon, dunder och brak. Förfesten börjar kl 14 med Emma, här i mitt lilla hem! Det är därför jag sitter hemma ikväll och tar det så lugnt jag kan... Men jag är rastlös. Har dock typ 5 Wordfeud spel som jag sitter och spelar. Haha! I'm the MASTER!!!!! Skruvarna är slut...... :(((( och jag har druckit alldeles för mycket Colaaa, är hyper alltså. Kommer väl aldrig kunna somna.

Tänkte ge mig ut och motionera igen imorrnbitti typ. Vara sådär irriterande hurtig en lördagmorgon, sådant som sticker i ögonen på endel. Blandannat på mig. Sen är de PARTY!


Ååh neeeeej sötgosgull-Emil åkte ur Idol </3
Är de ens värt att titta nu?! // Jossan.sweet_13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0