Kontrast

Sitter i tjocktröja, mina rosa tofflor och halsduk. De säger väl en hel del... Buuhuuu.

Vi åkte från Alanya runt 19 igårkväll och kom hem vid kl 8 imorse... Pga sega tåg bland annat.  Sov 9-13 idag och sen blev det lite Sushilunch med Sara. Passade på att lunchshoppa lite, en Lacôme mascara, ASBRA och lite rouge och grejer. Handlade föresten lite roligt i taxfreen också i Turkiet, en ansiktscreme och öroncreme från Lacôme. Jag gillar taxfree.


Tänkte bjuda på lite bilder från Alanya nu!!! Drömma mig tillbaka, till något som känns ack så avlägset.
Varsågod!


Poolhäng!


Life's good!


Sara är sugen på salladen, jag är sugen på den väldigt trevliga eye candy- norsken i bakgrunden. Näää, vad skriver jag?!


Jag måste säga att man kan stöta på en hel del sköna och intressanta människor.

Tillexempel en 50+ Don Juan från Syd Amerika, med sin blonda svenska 50+ sambo som han gärna daska på rumpan och sa att "hon är fin hon den här". Samtidigt som han berömde mina, väldigt svenska blå ögon och ville bjuda ut mig. (Jag tacka vänligt men bestämt nej).
Manliga receptionisten som konstant påpeka att jag hade "beautiful face", jag och Sara fick leka med hans sköldpadda (ja en faktisk sköldpadda) Toprack i lobbyn på natten, Toprack har nog aldrig varit så lycklig. Han bodde i en nästan igenväxt skål, såg ungefär ut som min fiskskål gör nu... Tragiskt och sant.
Den feta fotografen som trodde han var guds gåva till kvinnan och tog sig friheter att nypa Sara i kinden varje gång han passera. De skulle han sent få ångra när Sara vände sig om gav honom sin argaste blick samtidigt som hon väste åt honom att de där är INTE okej (om blickar kunde döda skulle han varit STENDÖD), den är inte att leka med.

Kommentarer
Postat av: Sara

klart du var tvungen att bjuda på en sådär charmig bild. mmmhm. sallad....

2011-09-15 @ 09:07:28
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0