Sweet dreams?

Jag sover dåligt på nätterna. Det är nog pga en oro som jag omedvetet har och den kryper i kroppen, kommer fram när jag inte har kontroll. Drömde massa konstigt skit som jag inte vill skriva ut här, med risk för att bli klassad som galen. Eftersom jag drömde en massa inatt så vaknade jag halv 8 imorse, somnade kanske halv 2.. Skön-t.

Just nu äter jag frulle framför datorn, rostad macka med tjocka leverpastejsskivor, en skål yougurt och en löjligt nyttig juice som jag fick för mig att köpa. Jag har säkert vitaminbrist så tyckte de var likasåbra!

Nu ska jag fixa lite innan jobbet, jobbar 12-18.


PS. Längtar ihjäl mig till Barcelonaaaa! I need it so bad. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0