Feels so good

Får lite dåligt samvete för att jag inte tar mig ner och tränar, men jag har NOLL motivation till de just nu. Fotboll känns inte som något som jag vill prioritera. Plus att jag nu mera sätter för mycket press på mig själv och bara får en massa negativa tankar... De funkar inte. Men jag ger det en chans till senare, vi har en inomhus säsongen (som jag älskar!). Ja så blir det, jag tar nya tag till den säsongen!

Annars då, ja solen börja skina precis när jag skulle cykla hem från jobbet. Känns bra! Har precis pratat med Emilia i telefonen. Nu är vi incheckade och klara. Jag ska bara skriva ut biljetterna imorrn på jobbet. Måste börja planera lite smått vad jag ska ha med mig och hur jag ska packa.

Armin Van Buuren – Feels So Good - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0