If the jeans breaks on you. Don't go all "I'm fat". Go all "Those jeans are fucking crap"

Tänkvärda djupa tankar..?

Jeansen spricker i röven: De är då helt klart till för de plattarslade människorna och jag borde insett det vid köpet, även fast det var min storlek jag stod och krängde på mig...
Killen som vill ses men aldrig kan: De gör inget, jag är också egentligen alldeles för (själv)upptagen...
Du skickar ett medelande men får inget svar: Det kom säkert inte fram. (Ha för fan inte lev.rapport aktiverad!)
Lördagens dimma är alldeles för tjock: Skönt! Jag gjorde säkert något dumt som jag inte ville komma ihåg iallafall.
En kille försöker ge dig skuldkänslor, klart de var ditt fel..? : Ooh no bitch, it aint workin'.
Du slösar alldeles för mycket pengar: ELLER investerar i dig själv och ditt välmående.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0