Om man inte kommer ihåg att man fyllt 22 då har de inte hänt

Gillar mitt bakisångest inlägg som jag skrev imorse. Haha. Men det är väl så det ska vara antar jag... Lagom dunkande huvud, men efter tre muggar mjölk och två Ipren var jag fit-for-fight. Tur att jobbet är roligt och att jag slapp gå eller cykla till det. (=snälla workmates).

Hade så sjukt roligt igår, men har typ nollkommanoll bilder tyvärr.. Så ni får la använda fantasin.

Ikväll har jag lagat mat, tvättat, städat och haft Gossip Girl mys med två av systrarna Nordén. Det finns inget som slår Chuck Bass en bakissunkig söndagskväll.

Nu ska jag betälla en matematikbok tror jag... Fan så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0