Röd



Jag kände ett stark shoppingbegär idag. Vilket slutade med en tur på stan. (För den har så sjukt mycket att erbjuda här...) Är ganska stolt över mig själv, jag köpte bara denna kofta och ett par trosor. (Plus alkohol, men de ingår ju nästan i kostcirkeln). Det kunde blivit ett par Gaga-skor också, men storleken fanns inte såklart... Lika bra egentligen... (Heartbroken)

Jag har precis blivit klar med att baka x antal cupcakes. Dom blev tillslut rosa och fina med en massa härlig choklad. Imorgonkväll kommer tjocka släkten och firar mig här i min alldeles för kalla lägenhet. De lär bli förskräckta över allt jag har att bjuda på, vi är väl inga storfikare i min släkt. Men nu får de tusan trycka i sig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0