Allways finish strong

Vilken jäkla djungel det är med alla utbildningar, leta leta leta. Bestämma bestämma bestämma. Man måste börja någonstans och det känns skönt att vara igång med letandet även om jag inte bestämt mig om det är just plugga jag ska göra i höst! Men jag fick lite ny motivation när det gäller matten iallafall, så det är bara att räkna på och det har jag gjort nu, tills ögonen stod i kors... Imorgon är det mattelektion igen och jag ligger efter, så funderar på att skippa den. Fattar bättre av att räkna själv i min takt. Annars kommer hon gå igenom tokmycket, jag kommer lyssna, anteckna, glömma lyssna och sen vara lost.
Nej positivttänkande nu, you can do this girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0