Det blir bättre

Jäkla äckelväder. Jag får inte lust att göra någonting alls just...
Har iallafall packat ner julen i lådor. Så nu är mitt vardagsrum som vanligt igen, SKÖNT.

Det är sådana här dagar jag måste hålla mig i skinnet, får sådan lust att bara flyga iväg till något annat land. Men nej istället håller jag mig inne, letar utbildningar på nätet. Försöker komma på vad jag vill syssla med. Jag är på god väg nu iallafall. Tänker på vad mina största intressen är och utgår därifrån. Typ som en Mind-map, en väldigt rörig sådan, som tillslut ska leda till ett val. Allt är inte självklart har jag märkt.

Nej lite mat i magen skulle vara bra kanske! Sedan nya tag. Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0