That's just awesome

Jag bara älskar när internet klappar ihop mitt i månaden... Fantastiskt. Antagligen kommer mitt internet till mobilen också ta slut inom en snar framtid. Jag bara ser fram emot detta verkligen. Imorgon dååå blir det fotbollsträning, tänkte släpa med mig Emelie ner så hon ska få testa lite med oss. Så får vi se vad hon tycker, de ska bli kul att träna med henne igen iallafall. Jag vet inte riktigt hur jag ska hitta min glädje och motivation igen till fotbollen, men den kanske kommer med tiden. Men just nu vill jag egentligen bara chilla, även fast jag känner ett litet litet sug till att bara köra helt och totalt slut på mig själv. Tävlingsmänniskan i mig har definitivt inte tystnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0