Tolv dagar, countdown

Om exakt en vecka och fem dagar då blir jag tjugotvå år. När jag i oktober kom på att jag faktiskt blev tjugotvå i slutet av januari fick jag panik! Alltså jag fick hjärtklappningar och började kallsvettas! Tankarna snurrade runt i ultrarapid i huvudet, vad har jag gjort med mitt liv? Vad ska jag göra med mitt liv? Jag kände en massa stress, helt i onödan! Jag har förtusan jobbat i tre och ett halvt år.
Nu har jag insett att jag kommer bli en väldigt bra tjugotvååring, ska ta tag i mina drömmar och känna efter riktigt ordentligt vad jag vill. Hitta lycka, välgång och framgång... Okej, kanske inte trycker ihop allt på ett år, de får ta den tid det tar.
Tjugotvå är för fan ingen ålder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0